Our marriage

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 29 November 2011

Macm ni agaknye bile baby menendangkan...:)
Huh penat jugak walau pun yang bergerak hanyala tangan je...hehee mest tanye aku wat pe kan,,,wat blog aku ni la...em maklumla budak baru nak blajo...heheh wat pelan2 kan da siap dah..walaupun pent tap berbaloi sebb sambil aku wat blog aku ni ...aku di temani baby aku yang tak sudah2 menndang mama nye dari pagi lagi...heheeh kadang2 ase geli pun ade...sukela kau la nak oi nak wat ape dalam pert mama ni...yang penting mama tau awak chat n aktif kat dlam tu....Alhamdulillah....

4 ulasan:

  1. perut hang eh watie? nmpak besau wey..chomell

    BalasPadam
  2. bukan la heheheh....copy paste je tu..takkan la aku nak amek pic pert aku...malu wo....hehehe :)

    BalasPadam
  3. mane tau..hehe perut tuh cam nmpk kaki baby..sweet jew wey

    BalasPadam
  4. tau xper...betuah lau dapat tengok mcm tu...ni yang aku dapt tengok cume time pert aku terjongkit2 je sebb kene tendang...heheheh :

    BalasPadam