Our marriage

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 4 Disember 2011

Check Up 05 Dec 2011

Assalamualaikum....
Alhamdulillah harini aku N Baby berada dlam keadaan yang sihat...n harini aku nak g chek up monthly...biase cek pert n jantung baby...tap dah dekat seminggu ni asek nak terbuang air kecil je...mak aku cakp sebb rambut baby nak lebat...em lau mcm tu bgs la hehehe....ikut mama n papa die yang rambut lebat ni..... em tp kadang tak tahan plak yela sbb aku ase toilet tu dah mcm rumah persinggahan aku plak.,..haishhh....sabo jela...ni lah dugaan ibu mengandug ni....yang penting baby aku takde pape alhamdulillah.... :)...em setela sebulan menunggu akhirnye kete Perdana aku WGP 5338 yang di hantar tuk di sembur cat siap jugak....amin...tggu nnt aku upload ye... :) da........................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan